Кількість
|
Вартість
|
||
|
Своєю вимогливістю і педантичністю німці вже давно прославилися на весь світ. Вони завжди прискіпливо перевіряють товар перед покупкою, а своєму національному інституту контролю якості продуктів довіряють більше, ніж собі. З таким ставленням не дивно, що німецька кава заслужила звання кращої в світі!
Так, віддаючи данину старовинним німецьким традиціям кавової справи і прагнучи до досконалості, і був створений новий бренд зразкової німецької кави - Eduscho.
Цікавий факт: до 1997 року компанія Едушо була одним з найбільших виробників кави в Німеччині. Її частина у всіх продажах кави Німеччини становила понад 10%!
А починалося все з невеликого обсмажвального цеху в одному містечку Німеччини 1920-их років. Засновник цього - Едуард Шопф продавав свій продукт тільки поштою, у форматі поштової розсилки. Сімейний бізнес розвивався і незабаром, після відкриття першої кав'ярні, було прийнято рішення про початок співпраці з кондитерськими майстернями. Так в Німеччині з'явився один з перших «магазинів в магазині». Відвідувачі кав'ярні могли насолоджуватися своїм улюбленим кавовим напоєм разом зі свіжою, ще гарячою випічкою.
Попит зростав, а разом з ним і конкуренція. Компанії Едушо стало складно керувати одночасно виробництвом кави та інших продовольчих товарів: шоколаду, солодощів, чаю та інших товарів першої необхідності. Так що незабаром Eduscho втратили свої передові позиції з виробництва кави.
Ініціативу на себе перейняла вже відома вам компанія Tchibo. Згодом ця складна історія взаємин двох кавових гігантів переросла в те, що Чібо повністю викупив Едушо. Справи з тих пір знову пішли добре. І сьогодні кава Eduscho під управлінням компанії Чібо - один з найпопулярніших брендів в Австралії і в усій Європі.