Безкоштовна доставка при замовленні на суму від 1200 грн. При замовленні до 250 грн. оплата товару здійснюється за передоплатою.
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Укр
0
Мій кошик

Lavazza

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше спочатку дорожчі за назвою

Починається історія Lavazza з крихітним продуктовим магазином, який відкрився наприкінці 19 століття засновника компанії Luigi Lavazza. Скромна крамниця розташовувалась (і досі знаходиться) у космополітичному місті Турині на вулиці Віа Сан-Томмазо. Луїджі став відомий тим, що змішував різні сорти кави відповідно до смаків своїх клієнтів, що зробило його дуже популярним і допомогло йому завоювати лояльних шанувальників.

Згодом те, що колись було невеликим продуктовим магазином, перетворилося на кав'ярню. Його спеціальність – підсмажування кавових зерен та продаж домашніх кавових сумішей – принесла цьому закладу таку відомість, що згодом воно стало називатися Luigi Lavazza SpA, і розпочався офіційний кавовий бізнес.

Приблизно в той же час, коли Lavazza почала робити перші кроки, щоб стати помітнішою за межами П'ємонту, в 1965 році в Сеттім Торінезе, муніципалітеті, розташованому в Турині, була відкрита нова фабрика з обсмажування кави Lavazza. Це був найбільший завод з обсмажування кави у Європі.

Вражає той факт, що сьогодні, через п'ятдесят років після заснування, ця сама фабрика є однією з найважливіших кавових фабрик у світі.

Інновації та зростання Lavazza

Зростання Lavazza продовжилося після винаходу спеціального паперового пакету для зберігання кави в 1920-х роках (названого «Pergamin») та вакуумного пакування в 1950-х роках. Lavazza також була першою італійською кавовою компанією, що представила в 1971 вакуумну упаковку, яка використовується досі. То була новаторська ідея, що змінила всю індустрію кавового ринку. Безпроблемна можливість запечатування всієї якості, свіжості та аромату кави дозволила покупцям зберігати каву вдома протягом кількох днів та забезпечила ширше поширення.

Ця та інші інновації постійно допомагали Lavazza завойовувати серця найвибагливіших італійських покупців, а також більшості любителів кави у всьому світі.

80-ті роки явно знаменують собою еру міжнародної та зарубіжної експансії компанії, особливо з урахуванням того, що різні дочірні компанії відкривалися в багатьох країнах, таких як Сполучені Штати Америки, Великобританія, Німеччина, Франція та Австрія, а потім в Іспанії та Португалії. 90-ті та 2001 відповідно.

Кава Lavazza сьогодні

Сьогодні Lavazza, з її великою мережею та широким асортиментом, можна знайти у більш ніж 90 країнах від Швеції до Нової Зеландії, минаючи Південну Африку та Болівію, поставляючи найкращі сорти кави з усього світу до різних країн і культур. . За оцінками Lavazza, щорічно продається близько 2 мільярдів кавових капсул та 14 мільярдів кавових чашок, що становить близько 38 мільярдів кілограмів кави (84 мільярди фунтів стерлінгів). І не дивно, що 60% річного доходу компанії у розмірі 1,2 мільярда припадає на її національний ринок, до Італії… де вживання кави є не лише щоденним ритуалом, а й способом життя!

 

Lavazza безперечно знаходиться попереду історії успіху. Але це також історія працьовитої та цілеспрямованої сім'ї, яка пристрасно працювала протягом чотирьох поколінь поспіль, щоб не лише досягти високих стандартів якості своєї власної кави, а й зберегти свої особливі та цінні традиції, що гарантують її характерний смак та оригінальність, які дізнаються всі у всьому світі. Мало того, Lavazza допомогла створити справжню та законну культуру еспресо, доставивши це типове італійське задоволення людям, які носили різні костюми, але відтоді позитивно сприйняли перевагу не лише кави Lavazza, а й усіх італійських кавових брендів.

Історія кави Lavazza довга (120 років) і за неї вдячні любителі кави!

Дізнайтесь більше про кавову культуру Туріна: Salone del Caffe Torino (Туринський кавовий ярмарок)

Якщо ви будете в Турині на початку червня, загляньте на Salone del Caffe Torino (Туринський кавовий ярмарок). Любителі кави будуть розпещені вибором під час фестивалю кави у Турині, який підкреслить місто як італійську столицю кави та стане ще однією причиною обрати Турін як ідеальне місце для тих, хто шукає культуру та гастрономічні враження. Piazza Carlo Alberto стане сценою для Turin Coffee, безкоштовний фестиваль, який прославляє багаті кавові традиції Туріна і знову відкриває для себе всі їхні висловлювання, від класичного еспресо до найсучасніших сортів. Два дні пропонують безкоштовні дегустації кави від різних обжарювальних компаній та інші заходи, пов'язані з усім, що пов'язане з кавою. Поряд із можливістю відкрити для себе кавові пари за допомогою страв, які великі шеф-кухарі та кондитери приготують наживо, і учасники зможуть скуштувати їх безкоштовно. Безперечно подія для любителів кави!

Розгорнути
Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.

-5%** на перше замовлення за підписку на розсилку
Підписуйтесь на розсилку та отримуйте знижку на покупки
**Одноразова знижка поширюється на весь асортимент і активується за умови покупки новинок (товари з “чорними" цінниками). Промокод Ти отримаєш на вказаний Тобою e-mail